دانشجویان زبان و ادبیات عرب

نکات، نمونه سوال، کتاب، جزوه دانشگاهی

دانشجویان زبان و ادبیات عرب

نکات، نمونه سوال، کتاب، جزوه دانشگاهی

برنامه امتحانات پایان ترم نیمسال اول ۹۳-۹۲ تمامی مقاطع دانشگاه پیام نور



نظرات 1 + ارسال نظر
پروین هاشمی جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام آقای نادری.من دانشجوی ارشد عربی هستم خاستم تشکر کنم از مطالبتون .ترجمه نقد ادبی واقعا به دردم خورد فقط فن و مذاهب یا مجانی الحدیثه رو نمیدونین از کجا میشه ترجمشو پیدا کرد؟؟؟

سلام از لطف شما ممنون هستم
از کتاب فن و مذاهبه اطلاعی ندارم
اما ترجمه کتاب "مجانی الحدیثه" توسط انتشارات دانشگاه سمنان فکر کنم تا جلد 4 چاپ شده است می توانید با بخش انتشارات دانشگاه سمنان تماس بگیرید و اگر موجود بود برایتان ارسال می کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد